Pages

Saturday 21 April 2012

My top made the mosaic !

I was checking out Made By Rae's Spring Top Sewalong 2012 and I found out one of my tops (the sixties inspired one) made it on the mosaic out of 278 entries (8 down, 5 across) !!!  Woot woot !  A great honor for me !  I have one day left to enter my last entry (we are allowed only four) so better make it a GOOD one !!!
Je regardais le site de Made By Rae, pour le concours de haut de printemps et j'ai vu un de mes hauts (celui inspiré des années soixante) dans la mosaïque, choisi sur 278 entrées (8ème rangée, 5ème colonne)!!!  Woo woo !  Un grand honneur pour moi !  Il me reste 1 journée pour entrer mon dernier top (on a le droit d'en entrer seulement 4) alors je dois en faire un BON !

I'll see if I can make the deadline...  Je vais essayer de le faire avant la date limite...

I am also working on pics from the fashion show.  Coming soon...
Je suis aussi en train de préparer les photos du défilé de mode.  Ça s'en vient...

Peace

Claudia


No comments:

Post a Comment